17 Mayıs 2013 Cuma

Mudo Concept Bahçe Mobilyaları: Doğayla Bütünleşen Tasarımlar

Havalar ısındı, balkonlarda kahvaltılar edilmeye başlandı ve tabii ki bahçe mobilyalarına göz atma vakti geldi çattı.

Hatta geç bile kaldım bahçe dekorasyonundan bahsetmek için. :) Ama bundan sonra hep sokaklardayız. Artık hep dış mekan tasarımlarından bahsederim bol bol sizlere. :) 
Teras, bahçe, balkon... Umarım bu alanlardan birine sahip olan şanslı insanlardansınızdır, çünkü Mudo Concept'in 2013 sezonu için hazırladığı bahçe mobilyalarını görünce çok kıskanacaksınız. :)

Hadi gelin hep birlikte bu sene Mudo bahçe mobilyalarında neler moda bir bakalım. Mudo'nun dekorasyon fikirlerinden azcık yararlanalım. :)


Takım sevenler için Mudo Concept'ten bahçenize özel bir mobilya takımı. 2 sandelye 2 bank ve bir masa.

 Bahçeniz için küçük şirin bir ahşap bank...
Tam yayılmalık bir şezlong...  Kocaman bir balkonum olsa, balkonda böyle bir şezlongum olsa... Hayaller hayaller. :)


Doğallıktan ve tasarımdan ödün vermeyen kolçaklı bir bahçe koltuğu...

Tam sevgiliyle oturup kahve içmelik. :) Ama Mehmet kahve içmeyi sevmiyor ki. :( Bööö...

Bu da kütük görünümlü tabure. :)
Bu bahçe koltuğu da yazın neşesini dekorasyona renklerle yansıtmak isteyenler için.

***
Şimdi sıra benim sizler için beğenip çektiğim bahçe mobilya fotoğraflarında. :)

 

Bu fotoğrafı ben çektim. :) Mudo Concept'te bahçe için tasarlanan en çok beğendiğim parça bu oldu. Ferforje bahçe mobilyaları bölümünden kendisine ulaşabilirsiniz:  http://www.mudo.com.tr/mudo-concept-bahce-ferforje--metal-koleksiyon_urunler-838

Katlanabilir masa ve sandalyeler, küçük ve şirin balkonlar için ideal.

Bu bahçe mobilyaları da daha geniş ve ferah alanları olanlar için düşünülmüş. Rahat minderli bahçe koltukları ve ahşap masa ile bahçe mobilyalarınız tam takım. ;)

Bahçe deyincce akla gelen ilk şey; hasır mobilyalar. 
Aslında bizim hasır sandığımız mobilyaların asıl malzemesi rattan. Hasır görünümlü ama hasırdan daha dayanıklı olan bu malzeme ile de bahçenizde istediğiniz doğal görünümü elde edebilirsiniz. Hem de daha ucuza. :)

Umarım bahçe mobilyalarını yenilemek isteyenler için fikir verici olmuştur. 

Daha farklı dekorasyon fikirleri için Mudo Concept'i ziyaret edebilirsiniz: http://www.mudo.com.tr/bahce_urunler-263

3 yorum:

  1. blogunuza merhabaa. :) Ben sitenızı dolasrken merak ettım. Fotograflarınızın uzerıne pinterest baglantınızı nasıl koydugunuzu ogrenmek ıstyorum. bu aralar çok arastırdım ancak halledemedım bır turlu. dönus yaparsanız cok sevınırım. Hoşçakalın. :)
    merve.yildiz@msn.com
    merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) fotoğraflara nasıl pin it butonu koyduğumu merak etmişsin. Biraz kodları kurcalaman gerekiyor.:) Ama sonunda çok güzel oluyor. ;)

    blogunun html kısmına gir ve "/body" kodundan önce şu linkte verilen kodu yapıştır.

    http://www.trickiezone.com/2013/03/pinterest-pin-it-button-on-image-hover.html


    Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    Yine beklerim. :)

    YanıtlaSil
  3. ulviye cok teşekkür ediyorum özel ilgin alakan için. :)

    YanıtlaSil