14 Mayıs 2013 Salı

Mudo'dan Banyonuz İçin Şirin Havlu Sepetleri

Cuma günü Cevahir'deydim. Millet üst baş bakarken ben yine çanak çömleğe takılıverdim. :) İyi ki de takılmışım. O dükkan senin, bu dükkan benim dolaşırken Mudo'da banyolar için çok şeker sepetler buluverdim. Dayanamadım hemen birkaç fotoğraf çektim sizin için.
Pelüş bebekli, kedili, köpekli hasır sepetler... Bakalım siz en çok hangisi beğeneceksiniz! 


 Kapağında oyuncak bebek olan bir banyo sepeti. Beyaz renk hasırdan, içinde de çiçekli bir astar... Kız çocuğunuz varsa bu banyo sepetini, oyuncak sepeti olarak da kullanabilirsiniz.

 Bu da banyonuzun korsanı. :) Kaptan Uzun Kulak :D Bakın nasıl da havlularınızı azgın dalgalardan korumak için sarıp sarmalamış. :)

 Bu da şirin pisicik. :)

 Bir üstteki yuvarlak kedili sepetin kare versiyonu... Banyonuzda hangisi daha kullanışlı olacaksa onu tercih edebilirsiniz.

Kaptan Uzun Kulak'ın yuvarlak sepeti. :)

Yok ben bu sepetleri beğenmedim derseniz, Mudo'nun sitesinden diğer modellere de bakabilirsiniz. Tavşanlı, kapaklı, hasır ya da örgü sepet modelleri için; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder