7 Ekim 2013 Pazartesi

Merdiven Altı İçin Farklı Dekorasyon Fikirleri

Eviniz iki ya da daha çok katlıysa şanslısınız, çünkü merdiven boşluklarınız için harika dekorasyon fikirleri buldum. :) Umarım hâlâ merdiven altını nasıl değerlendirmeniz gerektiğinizi düşünüyorsunuzdur, yoksa yazıyı okuyunca "keşke ben de böyle yapsaydım." deyip pişman olabilirsiniz. :)
Pişman olmamak için hemen sizin için derlediğim merdiven altı dekorasyon fikirlerine göz atalım.

Burada harika bir çalışma masası görüyorsunuz. Eğer bilgisayarda çok fazla dikkat gerektirecek işler yapmıyorsanız merdiven altını bu şekilde dekore ederek değerlendirebilirsiniz.

Evde fazla ıvır zıvırınız var ve bunları atmaya da kıyamıyorsanız, o zaman merdiven altlarını dolap ve çekmece olarak kullanabilirsiniz. Gömme dolap şeklinde duracak olan bu dolaplar sayesinde merdiven boşlupundan azami derecede yararlanmış olacaksınız.

Eğer buna benzer bir merdiven varsa evinizin içinde fotoğrafta olduğu gibi süs eşyalarınızı sergilemek için kullanacağınız raflar yaptırabilirsiniz merdiven altına.

Ve işte benim en sevdiğim... :) Evde düzen sağlamak için bence çok kullanışlı bir fikir.

Bekleme köşesi tadında bir şeyler yapmayı düşünüyorsanız merdiven yanına böyle bir sedir yaptırabilirsiniz. Önüne de ufak bir sehpa. :) İşte bu kadar.

Daha çok yazlık evler için düşünülebilecek olan bu merdiven altı dekorasyon fikrinde kahvenizi yudumlayıp derginizi okuyabileceğiniz bir alan yaratılmış. 

Kitaplarınız için ayrı bir kitaplık yaptırmak ya da almak yerine merdiven altını kütüphane olarak değerlendirebilirsiniz.

Eğer merdiven altı kapalı bir yere bakmıyorsa bu şekilde raf yapıp kitap, biblo, vazo gibi eşyalarınızı yerleştirerek hoş bir görüntü de elde edebilirsiniz.

Merdiven boşluğunu yine dolap ve TV ünitesi olarak da kullanmayı düşünebilirsiniz.

Merdiven altına cam kapaklı dolaplar yaparak da evinize ayrı bir hava katabilirsiniz.


Merdiven altı için düşünülmüş en güzel fikirlerden biri de burayı yatak olarak kullanmak sanırım.Uzanın, kitap okuyun ya da uyuyun, merdiven çok kullanılmadığı sürece bu özel alanın keyfini çıkarın. :)



1 yorum:

  1. Ben de kısa zaman önce merdiven altını nasıl değerlendirsem arayışı içine girdim. Sonuçta merdiven altına niş ile televizyon ünitesi yaptırdık ve arkasındaki boşluğu da ardiye olarak değerlendirdik. Ama daha önce görmüş olsaydım da demedim değil hani:( Paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil