24 Aralık 2013 Salı

Dekosor: Dekorasyon Sitelerinin Buluşma Noktası

Her gün internet başında birçok siteye göz atıyorum. Tabii bunların çoğu dekorasyonla ilgili siteler oluyor. Evmanya, Mudo, Madame Coco, Boyner, Altıncı Cadde, Pera Bulvarı ve başkaları... :)

Nerede ne var, dekorasyonda neler moda, hangi ürün nerede daha uygun fiyata... Bunlar önemli detaylar. :)

Ama beğendiğiniz bir ürünün diğer dekorasyon sitelerinde ne kadar olduğuna bakıp fiyat karşılaştırması yapmak biraz sıkıcı ve zaman alan bir uğraş. 

Bu yüzden geçen internette dolaşırken denk geldiğim dekosor ile sizleri tanıştırmak istiyorum. :)

Sizi tek tek sitelere girmekten kurtaracak bu sitede, dekorasyon üzerine satış yapan siteleri bir arada buluyorsunuz ve ister istemez mutlu oluyorsunuz. :)

Siz sadece almak istediğiniz ürünü çeşitli özelliklerine göre sıralıyorsunuz ve ne nerede, hangisi daha uygun anında görüyorsunuz.

Valla ben çok beğendim. Her zamanki gibi paylaşmadan edemedim. :) Sizin de bildiğiniz benim henüz keşfetmediğim bu tarz zamandan tasarruf ettiren pratik siteler varsa paylaşımlarınızı bekliyorum. :)

Siteyi keşfetmek isteyenler için: http://dekosor.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder