16 Mart 2014 Pazar

Kendi Patchwork Halınızı Yapmak İster misiniz?

Patchwork modası evlerdeki etkisini sürdürmeye devam ediyor. Örtülerde, perdelerde ve tabii ki halılarda patchwork tekniği kullanılıyor ve son trendi yakından takip eden biz kadınlar ufak da olsa bu güzel tekniğin eşsiz eserlerine evde yer vermek istiyoruz. Ama bazen modaya ayak uydurmak pahalı olabiliyor. :/
Biz en iyisi bütçemizi sarsmadan kendi yeteneklerimizi kullanarak patchwork modasını eve nasıl taşırız ona bir bakalım. İsterseniz patchworkün en çok kullanıldığı halılardan işe başlayalım.

Kendi patchwork halımızı nasıl yaparız birkaç örnekle açıklayalım:


Eskiyen kotlarımızı kullanarak çok modern bir patchwork halı yapabiliriz. Farklı tonlardaki mavi jeanleri kesip biçip ve özenle dikerek orijinal bir patchwork halı sahibi olabiliriz. ;)

Azimliysek ve örgü örmeyi biliyorsak, biraz zaman harcayarak farklı motifli örgüler örerek ve tabii sonra onları birleştirerek el emeği göz nuru bir patchwork halı yapabiliriz. 

Farklı renk ve desenlerdeki kilimlerinizi bir araya getirerek de otantik bir patchwork halı yapabilirsiniz.

Biraz meşakatli bir süreç olsa da sonunda elde edeceğiniz görüntüyü yere sermeye bile kıyamayabilirsiniz. :)

Bence ufak bir denemeyle işe başlayın. Ortaya çıkan sonucu görünce zevkle devam edeceksiniz zaten. ;)
Haydi kolay gelsin.


3 yorum:

  1. dekorolog yetkililerini tebrik etmek istiyorum gerçekten sitenizde gezmek çok eğlenceli çok güzel fotoğraflarınız var,ben size alışveriş yaptığım ve ürünlerinden çok memnun kaldığım www.dekofest.com sitesini tavsiye ediyorum ürünleri gerçekten hem tasarım harikası hemde kendileri ürettiğinden dolayı siitenizi ziyaret eden herkese çok faydalı bir paylaşım yapmış olursunuz,başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dekorolog un yazarı tek :D bir ben yazıyorum yeni yazılarımı takip için dekorolog.com adresine bekliyorum :)

      Sil
  2. Dekorolog yazarlarını tebrik etmek gerekiyor. Gerçekten çok faydalı bir makale olmuş
    Aynı zamanda bende size halı örtüsü sitesini öneririm. Ben halılarım için genelde buradan aldığım halı örtülerini kullanıyorum.

    YanıtlaSil