13 Aralık 2014 Cumartesi

Benim Bien'im Kesinlikle Retro! Ya Seninki?

"Biraz farklı, biraz meraklı... O benim Bien'im..." diye ilginç bir reklam filmi. Ne hakkında olduğunu başta anlamak biraz güç olsa da, dikkat çekmeyi başarıyor hem kaplan sayesinde hem de Güney Afrikalı model ve oyuncu Candice Boucher sayesinde :)

Konumuz tabii ki reklam filmi değil, reklam filminin nesnesi. :) Bien ve seramik, porselen karolar :)



Ben hep evimin bir bölümünde desenli, eski karolardan kullanmak istemişimdir. Hâlâ da istiyorum. :) Mutfağın yerlerinde ya da balkonda çok orijinal bir görüntü oluşturacğını düşünüyorum.

Tıpkı aşağıdaki retro seramik karolar gibi :)
Bien seramik tam hayalimdeki karoları yapmış. Sanırım evi döşemeye başlamadan önce onlara uğruycam ilk :) 

Benim beğendiğim bu Bien koleksiyonu "Retro" ismi ile geçiyor. Ama Bien tasarımları arasında herkesin zevkine uygun seçenek var ve bunlar modern, klasik, ahşap gibi isimler altında toplanmış. 

Bu birbirinden  güzel karolar tasarlanırken doğadan ilham alınmış. Sanırım reklam filminde kaplan oynatarak da bunu anlatmaya çalışmışlar. :)

Yalnız benim aklıma takılan o kaplanı nasıl yürüttüler öyle manken gibi :) Siz de merak ediyorsanız filmin kamere arkasını izleyin derim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder