14 Aralık 2014 Pazar

Das Maison Showroom'unu Gezelim mi?

Dün Das Maison'un açılış partisindeydim :) 

Marka hem showroom'unu hem de yeni yılı kutlama amaçlı bir davet düzenlemiş, satılan ürünlerden elde edilen gelirin bir kısmı ise MİKA-DER'e bağışlanacakmış. Böyle güzel bir davete katılmamak olmazdı :)
Davetiyeden de anlaşıldığı üzere Das Maison'un konseptini doğallık oluşturuyor. Markanın kurucuları Aslı Tokdoğan ve Duygu Tezeller'in amacı da zaten evlere doğadan gelen canlılığı taşımak. 

Ocak 2014'te kurulan Das Maison chalet tarzını sevenlerin çok beğeneceği ürünler sunuyor. Bu özel tasarımlarda sadece mermer, ağaç ve cam kullanılıyor.

Lafı fazla uzatmadan Das Maison Showroom'undan kareleri sizinle paylaşmak istiyorum.

Küçük ama samimiyetiyle kocaman kalpleri ağırlayacak bir mekan düşünülmüş. 
Ben bayıldım :)

Ama en çok aynalı bardak altlıklarına bayıldım :) 
Ve 2 tane aldım. Biri bana biri Edoş'uma :)

Misafirler için küçük ikramlıklar ağaç ve mermer tabaklarda sunulmuş. 


Ve ağacın her katmanını görebildiğiniz, doğallığıyla kendine hayran bırakan, oturmadan önce 10 defa düşündürten bir tabure...

Servis tepsileri... Showroom'un bir köşesinde yine ahşap bir sandalye üzerine dizilerek sergileniyor.


Das Maison'un ev aksesuarları arasında camların da bulunduğunu belirtmiştim. Özellikle mumluklarda cam fanuslar çok kullanılmış. 

Kozalaklar... Her yerde bunları görmeniz mümkün.

Boy boy odunlar oyularak mumluk yapılmış.

Davette gözümden kaçmayan siyah beyaz pipetler :) 
Bu konsept için farklı bir renk birlikteliği yanlış bir seçim olurdu zaten.

Bunlar da mermer servis - sunum tabakları...

Das Maison açılışından paylaşacaklarım bu kadar. Ancak yetmediğini düşünen varsa Bebek Yokuşu'ndaki showroom'a uğrayabilir :)
Bence çok da güzel olabilir ;)


2 yorum: