13 Aralık 2014 Cumartesi

Duvarı Yılbaşı Ağacı Gibi Süsleyin!

Önce hasır bir ipten olan sade yılbaşı ağacım, şimdi ışıl ışıl bir yılbaşı ağacına dönüştü :) 

Nasıl mı oldu? Hemen anlatmaya başlıyorum. :)
Şişe süsleme için aldığım hasır ip ile duvarlardan birine yılbaşı yapmaya karar verdim. İpleri yılbaşı ağacı şeklinde sakız yapışkan ile duvara sabitledim. 

Ortaya çıkan sonucu ben beğendim :) Ama kardeşim yılbaşı ağacı dediğim renkli olur dedi, gaza geldim gittim led ışıklardan aldım. :)

Başta böyle sade bir şeydi :) Sonra aldığım ışıkları iplerin üzerine bantlayınca ağağıdaki gibi oldu :)
Ama hasır ip yılbaşı ışığından uzun çıkınca ipleri söküp daha ufak bir çam ağacı yaptım.

İşte yılbaşı ağacımın son hali :) 
Bu arada bu yılbaşı ışıklarının 8 farklı yanıp sönme şekli var ve karanlıkta çok eğlenceli oluyorlar. :)


Kısacası yılbaşında illa bir ağaç süslemenize gerek yok. Çok masraf yapmanıza gerek yok yılbaşı dekorasyonu için.Sadece biraz basit düşünmeye ihtiyacımız var hepsi bu ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder