12 Şubat 2015 Perşembe

Yüzük Tabağı: Söz ve Nişan için Kişiye Özel Tasarımlar

Evet, sonunda beklenen an geldi. 8 senelik sevgili evlenme teklifini etti. :)

O zaman "Başlasın nişan hazırlıkları!" diyelim ve yüzük tabağı ile açılışı yapalım.
Aslına bakarsanız yüzük tabağı diye bir şeyin varlığından bile haberim yoktu, ta ki 1 hafta önce bir dekorasyon dergisinde Crate and Barrel'ın kalp şeklindeki yüzük tabağını görene kadar. :)

Çok hoşuma gitti. Yüzük tepsisine göre daha orijinal geldi. Ama boyutu ufaktı. Meğersem böyle küçük oluyormuş bunlar. :)  Sonuç olarak tabağa uygun bir yastık ya da tepsi bulunur, o da üzerine konur, güzel durur diye düşündüm. Sağ olsun Step Collection'dan Ayşe Hanım, benim için özel bir yüzük tabağı tasarlamaya talip oldu. :) Ben de seve seve kabul ettim. Ortaya çıkan sonucu çok merakla bekliyorum. :) Elime ulaştığında hemen sizinle paylaşacağım. 

Bu arada araştırmalara devam ettim. Yüzü tabakları nasıl oluyormuş benim gibi bilmeyenler için bir sürü model buluverdim. :)
Konu iki kalbin birleşmesi olunca yüzükler de aynı kalpte bir araya geliyor çoğunlukla. Ancak kalpten daha fazlası var bu yüzük tabağında. Kişiye özel. Tarih ve sözlenecek çiftlerin baş harfleri yer alıyor.  Hasır ip detayı da cabası.

Bu yüzük tabağını Kağıt Butik'ten sipariş verebilirsiniz.

İşte bu da dergide gördüğüm, yüzük tabaklarının varlığından beni haberdar eden yüzük tabağı :)

Bu yüzüğü satın almak içinse Crate and Barrel'a bakabilirsiniz.





Yukarıda gördüğünüz kişiye özel tasarlanmış yüzük tabakları Glia Tasarıma ait.

Gelelim yurt dışındaki farklı alternatiflere...








Hepsi birbirinden güzel :) Seçim yapmak çok zor, ama söz ya da nişan için hatıra olarak da saklayabileceğiniz bir şey düşünüyorsanız sadece size özel olan yüzük tabaklarını tercih edebilirsiniz bence. Ben öyle yapacağım çünkü :)


2 yorum: