9 Temmuz 2013 Salı

Düğün & Davet Masaları İçin Birkaç Fikir

Düğün&nişan sezonu açıldı! Çevremdeki herkes davetiye yollamaya başladı. Kimi kapalı salonda, kimi havuz başında, kimi kır bahçesinde yapıyor düğününü.İnsan ister istemez organizasyonu merak ediyor. :) Sandalyeler nasıl süslenecek, masalar nasıl dizayn edilecek vs. vs.

Tabii ki gittiğim davet ve düğünlerdeki masaları sizinle paylaşacağım. Ama hâlâ aranızda muhteşem bir organizasyona imza atmak isteyenlerin ve bunu nasıl yapacağını bilemeyenlerin olduğunu biliyorum. :)


İster kendi düğününüz için olsun, ister resmi bir toplantı organizasyonu için olsun hepsi için kullanabileceğiniz ve size fikir verecek davet masalarını paylaşmak istiyorum.

Birindeki herhangi bir ayrıntı size mutlaka ilham verebilir. Güzel bir davet masası yaratmanıza vesile olabilir. :)

Evet, başlıyorum.
Bu davet masası biraz iddialı. Daha çok özel kutlama yemekleri için hazırlanmış gibi. Tabii düğün organizasyonu için de düşünülebilir. Şahsen ben düşündüm bile. :)

Bu masa bence resmiyet ile samimiyet arasında kalmış. :) Siyah peçeteler ile çiçeklerin siyah sapları ile masa örtüsü ile çiçeklerin renkleri uyum yakalasa da ben düğün için böyle bir masa süslemesini tercih etmezdim.

Siyahla beyazın şık birlikteliği her yerde farkını ortaya koyuyor. Yemekli toplantılar, düğün ve akla gelebilecek diğer organizasyonlar için örnek alınabilir bir masa bence.

Düğün için değil, ama özel davetler için çok modern ve şık bir masa dizaynı.

Eğer düğününüzü açık havada yapıyorsanız ve gelinliğinizi pembe detaylarla taçlandıracaksanız, bu tarz bir masa sizi her yönden tamamlayacaktır. Pembe yastıklar, beyaz kafesler, mumluklar ve peçeteler... Hepsi çok uyumlu. Ben bu masa süslemesini de çok beğendim.

Peki, siz en çok hangisini beğendiniz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder