11 Ocak 2015 Pazar

Sevgiliye El Yapımı Hediyeler - 16 Yaratıcı Fikir

Sevgililer Günü'e daha çok var. Ancak sevgilisi olan ve onun için özel bir şeyler yapmak isteyenlerin şimdiden araştırmalara başladığını biliyorum.  :) O yüzden ben de sizler için kolları sıvadım ve birbirinden yaratıcı el yapımı hediye fikirlerini bir araya getirdim.



Sevgilinize hediye almak yerine ona el yapımı özel bir hediye yapmak istiyorsanız, bu fikirlerin çok işinize yarayacağına eminim. :)

İçlerinde hem yaratıcı hem yapımı çok kolay hem de masrafsız hediye fikirleri var. Bu 16 farklı hediye seçeneğinden birinin mutlaka sevgilinizi mutlu edeceğine eminim :)

Vakit kaybetmeden sevgilinize hangi hediyeyi yapacağınıza karar vermeye başlayalım. Ne dersiniz? 

Aşkınızın Alfabesini Yazın!


Bir not defteri alın ve sayfalara sırasıyla alfabedeki harflari yazmaya başlayın. (Ğ'yi atlamayı unutmayın:) )
Ardından her harf için aşkınıza özel bir kelime seçin ve onun sizin için anlamını yazın. Tıpkı bir aşk sözlüğü hazırlar gibi. ;)

Örneğin, "B" harfi için "Biz" kelimesini seçebilirsiniz. :)


Onu Neden Sevdiğinizi 52 Farklı Cümleyle Anlatın!

İskambil kağıtlarına aşkınızı yazın. Bunun için 52 kartlık desteye 52 farklı güzel söz yazmanız gerekecek. Eğer gerçekten seviyorsanız, bunun zor olmayacağını düşünüyorum. :)

Ona En Sevdiği Kurabiyeleri Hediye Edin!

Bu hediye fikrinin kavanoza notlar koyma fikrinden daha çok tutacağını düşünüyorum. Çünkü erkeğin kalbine giden yolun midesinden geçtiğini biliyorum. :)


Ona Aşk Dolu Bir Kahvaltı Hazırlayın!


Ve mide, ay pardon sevgiliniz için ikinci güzel hediye :) Kalp şeklinde krep. Ama şunu söylemem gerekir ki onu kalbin ne kadar güzel olduğu değil, krebin ne kadar olduğu ilgilendirecektir. Gerçekleri bilin istedim:/

Ona Kendi Yaptığınız Bir Yüzük Hediye Edin!

Beyler, bu el emeği hediye fikri sizin için. :) Küçük bir kitap bulun, ona notlar yazın ve manevi değeri ölçülemeyecek bir yüzük yapın. Ama bu hediyenin sizi tek taş almaktan kurtaracağını da sanmayın sakın. :)

Ona Aşk Dolu Kurabiyeler Hazırlayın!

Yine erkekler ve yine bir mide kalp meselesi :) Ancak bu seferki daha çok göze hitap eden bir fikir.
Denemenizi şiddetle tavsiye ederim :)

Kendi Fotoğraf Albümüzünü Oluşturun!


Sevgilinizle çekildiğiniz fotoğrafları dijital ortamdan kurtarmak adına güzel bir hediye fikri. Sevgililer Günü'nde aşkınızı tazeleyecek tattaki fotoğraflarınızı uzun bir kağıda yapıştırıp katlayın ve onu ister bir kutuya, ister bir zarfa koyun. İşte hediyeniz hazır :)

Aşkınızı Kibrit Kutusuna Sığdırın!

Sevgiliniziçin yaratıcı bir hediye fikri. Yapması sizi biraz zorlayabilir ama verdiğiniz emek onu ne kadar çok sevdiğinizi ispat etmek için yetecektir. :)
Kibrit kutusunu dilediğiniz gibi süsleyin. Kutu açılınca içinden çıkacakları yaratıcılığınıza göre değiştirebilirsiniz. 

Mektup Yazın!

Herkesin unuttuğu bir şey mektup yazmak! Gelin onu bu Sevgililer Günü'nde yeniden hatırlayalım, hem nostaljik, hem duygusal bir hediye hazırlayalım.

Mesajlı Mandal Tasarlayın!

Bu fikri daha önceden gördüğünüze eminim, ama sevgiliye el yapımı hediye hakkında bir yazı yazıp mesajlı mandal yapımına yer vermeden olmazdı. :)


Her Güne Bir Mesaj Yazın ve Aşk Kavanozu Yapın!

"Seni Seviyorum, Sen Benim Her Şeyimsin,, Hayatım..." gibi cümle ve sözcüklerin yer aldığı kendi aşk kavanozunuzu yapın. Her güne ayrı bir mesaj yazın ve onun sizi her gün bir önceki günden daha fazla sevmesini sağlayın :)

Dondurma Çubukları ile Sürpriz Bir Fotoğraf Hazırlayın!

Hem sizi hem de sevgilinizi uğraştıracak bir hediye fikri :) Ama denemeye değer bence.

Yumurtanın İçine Sevgililer Günü Mesajınızı Saklayın!

Sevgilinize yumurta hediye edin. Hatta yumurtayı süslemeyin. Bu sayede daha çok şaşıracaktır. :) 
Notu yumurtanın içine koyma kısmı biraz zahmetli olsa da biz kızlaın başaramayacağı bir şey olduğunu sanmıyorum. ;)

Bu arada yumurta kokusunu göz önünde bulundurmayı da umutmayın :S

Origami ile Kağıttan Kalpler Yapıp İçine Notlar İliştirin!

Bence bu origami hediye fikri iki tarafın da yapabileceği bir seçenek. Erkeklerin lisede bol bol kağıttan uçak yaptığını hatırlarsak onlardan böyle bir hediye almayı beklemenin çok da yanlış olmadığını fark edeceksiniz :) 

Hayatınızın Işığına Abajur Yapın!

Sevgiliye yapabileceğiniz el emeği hediyelerden belki de en meşakatlisi bu. Ama oldukça yaratıcı ve dekoratif. Yatak odasında baş ucundan ayırmayacağı bir abajur tasarlamak isterseniz kolları sıvayın derim. :)

Malzemeler: Ampul, kırmızı tel, makas, ampulu koyacağınız bir platform ve Sevgililer Günü notunuz.

Yapılışı: Ampulün alt kısmını kırıp içindekileri dikkatlice çıkarın. Sonrasında kırmızı tel ile yaptığınız kalpleri içine sokun. Ampulu bir zemine yapıştırın. İşte o çok zor dediğimiz hediye hazır bile :)



Fotoğraflarınızla Küçük Bir Albüm Hazırlayın! 

Fotoğraflar sevgilye hediye hazırlamak için büyük bir kurtarıcı. Elinizdeki fotoğraflarla güzel bir albüm yapabilirsiniz. 

Bu arada bu hediyelerin sadece Sevgililer Günü için değil, doğum günü, yıl dönümü ya da yılbaşı gibi özel günler için de uygun bir hediye alternatiği olacağını unutmayın!

Son olarak el emeği göz nuruna dikkat çekelim ve "Emek Verin, Mutlu Edin!" sloganıyla yazımızı bitirelim :)








8 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel ve kolay yaratıcı fikirler.Bir an önce sevgilimin doğum günü gelse keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürpriz yapmak icin dpgum gününü beklemenize gerek yok bence :/

      Sil
  2. merhaba ben hayat ışığım isimli hediyeyi yapmak istiyorum ama ahşap küp bulamadım onu yerine bir mumluk aldım boyut biraz büyük ve aynı şekilde yapıp içinden pilli ışık yansıtmak istiyorum bunu bulabileceğim bi yer söyler misiniz

    YanıtlaSil
  3. Sevgilimiz olsa da yapsak be

    YanıtlaSil
  4. En Sondaki fotoğraf albümünü nasıl yaptınız malzemeleri yazabilir misiniz rica etsem lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malzemeleri öğrendiyseniz bana da söyler misiniz

      Sil
  5. Geç cevap için kusura bakmayın :/ dekorolog.com'a taşındım :) Oraya yazarsanız daha hızlı cevap verebilirim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Erkek arkadaşım kart oyunlarını çok seviyor. Şu kartlarla yapılan hediyeyi sanki yapabilirim :) dur deneyecem

    YanıtlaSil