24 Ağustos 2013 Cumartesi

Düğünde Plaj Modası

Havuzbaşı düğünü, kır düğünü, tekne düğünü derken şimdi son trend plaj düğünü. :)

Kumların üzerinde masmavi deniz manzarasına karşı sade ama bir o kadar da tarzınızı ön plana çıkarabileceğiniz plaj düğün konseptini ben çok tuttum.

Hatta hayallerimde tekne düğünü yapmak vardı, ama artık plaj düğünü var. :) Mehmet Bey'e duyurulur. :) Tez vakitte bir kumsal buluna ve bu nikaha kıyıla :)

Beni ve hayallerimi bir tarafa bırakıp gelelim plaj düğünü konseptinde sizi karşılayacak olan genel görünüme.

Beyaz sandalyeler, gelin ve damadın yürüyüş alanına yapılan tente ve tabii ki deniz. :) Asıl nesne o zaten. :)

Ben renklerden vazgeçemem diyorsanız, o zaman renkli tüller ve çiçeklerle kumsala ayrı bir hava kazandırabilir, farklı bir plaj düğününe imzanızı atabilirsiniz.

Böyle bir mekan aile arasında yapılan sade düğünler için ideal. Ya da nikah sonrasında verilmeyi düşünülen yemekli davetler için.

Peri masallarından fırlayan bu kumsal düğün dekorasyonu romantizmi doruklarda yaşamayı seven çiftler için. Beyaz ve pembe ağırlıklı bir dekorasyon, yürüyüş yolunu aydınlatan fenerler ve gül yaprakları...

Deniz deyince insanın aklına gelen ilk renk mavidir belki de ve kumsalda yapılacak deniz temalı bir düğün için de tercih edilebilecek en doğru rengin de mavi olduğu düşünülür. Fotoğrafa bakılırsa doğru düşünmüşler. :)


Kumsalda yemekli bir düğün. Yakın arkadaşlar ve ailenin sıcak sohbetlerine tanık olacak bu düğün masası dekorasyonu benim çok hoşuma gitti. Umarım siz de beğenmişsinizdir.

Ve son plaj düğünü konseptimiz rahatına düşkün çiftler için. 

Plaj düğünü ile ilgili genel bir izlenim edindik sanırım. Bir dahaki post detaylarla ilgili olacak. İzlemede kalın. Hoşça kalın. :)


1 yorum:

  1. Merhabalar bende bu tarz dügünleri cok begeniyorum zaten bende sayfamda paylasmistim sevgiler♥

    YanıtlaSil