8 Eylül 2013 Pazar

Düzen Manyakları İçin: Rulo Kartonlardan Ayakkabılık Yapımı

Ben bir Başak burcuyum ve kesinlikle burcumun özelliklerini taşıyorum. O yüzden sürekli her yerin derli toplu, düzenli ve temiz olmasına özen gösteriyorum.

Tabii Başak burcunun pratik tarafı da ağır basıyor. Düzenli yaratılışla pratik akıl bir araya gelince ortaya işte böyle görüntüler çıkıyor: Ayakkabılarınız için hem pratik hem de düzenli bir köşe...


Bu görüntüyü yakalamak için tek ihtiyacınız olan şey karton rulolar. Bu ruloları birleştirin ve duvara sabitleyin. Karton rulodan yaptığınız ayakkabılığı duvara sabitlemek için ruloların bir tarafını kontraplakla kapatabilirsiniz.


Ya da ruloları fotoğraftaki gibi birleştirip bir iple etrafını sararak sabitleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz. 

Bir kendin yap projesinin daha sonuna geldik.

Farklı fikirlerde buluşmak üzere. Hoşça kalın. :)


4 yorum:

  1. Karton ruloları nerden elde ettiniz,?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukavvadan yada eski kolilerden veya pet şişedende yapılabilinir diye düşünüyorum

      Sil
  2. Karton ruloları nerden elde ettiniz,?

    YanıtlaSil
  3. Bence mukavvadan yada eski kolilerden yapılabilinir ye düşünüyorum

    YanıtlaSil