13 Temmuz 2014 Pazar

Desenli Bantlar Nerede Satılıyor?

Bir önceki postta bundan sonraki birkaç yazının desenli kağıt bantlarla ilgili olacağını söylemiştim. :) Bu yazıda da bu kağıt bantların nerede satıldığından ve nereden alırsanız daha kârlı çıkacağınızdan bahsedeceğim.
 Herhangi bir kırtasiyede washi tape denilen desenli kağıt bantları bulmak zor. Ama biraz daha zaman geçtikten sonra her yerde kolayca bulabileceğimizi ve ucuz fiyatlardan alabileceğimizi düşünüyorum.

*Ben kendi renkli kağıt bantlarımı "ibeking"den aldım. Burada bantların fiyatı uzunluğuna kalınlığına ve tabii ki desenine göre değişiyor. Bazı desenler simli örneğin. Bir de bu desenli bantların set halinde satılanları var. Onlar tekli almaktan daha kârlı olabiliyor.
Ben 2 set aldım. 1. setin içerisinde 5 adet düz renk ince kağıt bant vardı. Diğerinde de fotoğrafta gördüğünüz üzere  3 farklı desende kağıt bant. Dün bunlardan ikisiyle kavanoz süsledim ve sizlerle de paylaştım. Yazıya göz atmak için linki tıklayabilirsiniz:  goo.gl/EXdOba

Bu bantlara toplanma kargo hariç 21 lira ödedim. Bence gayet iyi bir  fiyat. Çünkü D&R'da bu bantların tanesi 10 TL. :/
Gelelim bantları alabileceğiniz yerlere. İnternette kısa biraraştırma yapıp kolayca sipariş verebilirsiniz. Ama illa görerek alacğım diyorsanız; bir D&R şubesini ziyaret edebilirsiniz.

Ancak D&R'ın sitesinde şubelerinde gördüğümden daha çok seçenek ve internet indirimi var. :)

*D&R'daki desenli kağıt bantlara göz atmak için >> http://www.dr.com.tr/Main/Home/BrandPage/4384

*Bir de Kutu Kutu Parti adlı bir sitede renkli bantlara rastladım. Burada da oldukça güzel desenler var.

İncelemeye değer >> http://kutukutuparti.sopsy.com/kategori/washi-tape-butigi/8928

Ama hiç alışveriş yapmadım, referans olamam. :/

*Tchibo'da da bu renkli bantların satışı var. Ancak online sipariş vermeniz gerekebilir. Zira bildiğiniz üzere tchibo her hafta kendisini yenileyen dinamik bir marka. ;)

Tchibo'daki desenli bantlar için linki tıklamanız yeterli >> http://www.tchibo.com.tr/search?query=dekoratif+bant+&context=prozente

Kağıt bantları almadan önce fiyat karşılaştırması yapmayı unutmayın! Ancak karşılaştırma yaparken de kağıtların uzunluğunu göz önünde bulundurun. Benim aldıklarım 10 metre. Ama aynı fiyata 5 metrelik bir bant da alabilirsiniz dikkat etmezseniz. Uyarmadı demeyin sonra. :)



4 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuza tesadüfen geldim, çok hoş..Ben de beklerim ..Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. fakat gittigidiyorda 3 bantın 15 lira olması nedir ya, aynı üç bantı ben kırtasiyeden 1.5 liraya alıyorum, ayıptır

    YanıtlaSil
  3. Aliexpressten alın 1 liraya çok guzel desenler var.Ayrıca ücretsiz kargo yalnız biraz uzun zamanda geliyo.

    YanıtlaSil