26 Ocak 2015 Pazartesi

Feriköy Antika Pazarı ya da Bomonti Bitpazarı

Osmanbey'in arka sokakları... Eski bira fabrikası yakını... Kimi diyor bitpazarı, kimine göre antika çarşısı... 

Ama herkesin hemfikir olduğu şeyler de yok değil. Yıllar, anılar ve hafızalar...


Annem götürdü beni, hafızasında yokladığı karelerle bulduk yönümüzü. Halbuki kaç zamandır aklımda. Olcay Hanım'la gitmek kısmetmiş Feriköy pazarına :) 

"Aaa, bu babaannenlerdeki fincanların aynısı, şu biblonun aynısından bizde de vardı..." diye diye dolaştık tüm tezgahları.

Anıları tazeledik kısacası.

Tabii ben bu arada boş durmadım sizin için bol bol fotoğraf çektim. :) Şimdi sizleri Feriköy antika / Bomonti bitpazarından amatör karelerle baş başa bırakıyorum ve gitmiş kadar olacağınızı ümit ediyorum :)










Bu renkli cam gondollara aşık oldum. Ama en çok da yeşiline :)














İşte babaannedeki fincanlar :)

Pazarda gözlerimi alamadığım bir parça da buydu. 

















2 yorum:

  1. Ne iyi etmişsiniz fotoğraflayarak. Senelerdir bir gidip göz atayım derim, ertelerim. Gitmeye ve alışveriş yapmaya heveslendirdiniz. Sevgiler. Oya K.

    YanıtlaSil
  2. Hepsine bayıldım da döküm demir objelerin olduğu tezgaha daha bir bayıldım :)
    En kısa zamanda gitmek lazım...

    YanıtlaSil