24 Şubat 2015 Salı

Damada Özel Yazılı Tuzlu Kahve Fincanı

21 Şubat'ta nişanımız vardı ve ben o gün için damat beye küçük bir sürpriz hazırladım. :) Aslında başına gelecekleri biliyordu, yapım aşamasında damat fincanının fotoğraflarını onunla paylaşmıştım. :) 
Ama diğerleri bilmiyordu ve ortamı yumuşatma açısından çok işe yaradı damat fincanı. :) Mehmet, tuzlu kahve fincanını ağzına götürdüğü an altındaki yazı göründü ve herkes gülmeye başladı. :)

Eğer siz de isteme olayında böyle bir detaya yer vermek isterseniz damat fincanını kendiniz evde kolayca yapabilirsiniz.

Tek ihtiyacınız bir fincan ve kontür boyası. Daha süslü bir şeyler yapmak isterseniz farklı renk boyalar ve kurdele gibi aksesuarları da malzemelerin içine katabilirsiniz.

Ben sadece "O kahve bitecek" yazmakla yetindim. :) Onu da gizli bölmeye yazdım ki sürprizli olsun. :) Oldu da. Herkes içinde tuzlu kahve olan normal bir fincan görürken, o anında yazılı damat fincanına dönüşüverdi. :) 
İnternette farklı alternatiflere göz atıp siz de kendi damat fincanınızı yapabilirsiniz. Tabii benim gibi şakadan anlayan ve tuzlu kahve seven bir sevgiliniz varsa ;)

Dip not: Kendileri normalde kahveyi hiç sevmez. :)

1 yorum:



  1. Damat Kahve Fincanı Süslemesi bu özel gün için çok güzel bir fikir, akılda kalıcı bir hatıra için güzel süslenmiş fincenler şart. püf noktası olarak söyleyeyim fincanı sakın atmayın yıllar sonra başına geçip geçmişi yaad edebilirsiniz.

    YanıtlaSil