24 Şubat 2015 Salı

Nişan Yüzük Tabağım Step Collection'dan

Nişanımda tepsi ya da yastık yerine yüzük tabağı kullandım. Bunun diğerlerine göre daha hoş bir ayrıntı olacağını düşündüm. 

Ancak bu düşüncemi hayata geçiren ben değil, Step Collection'dı. :) 

Ayşe Hanım, Step Collection'ın sahibi el yapımı ürünlerinin şans getirdiğini söyleyerek kandırdı beni. :) Ben de onların usta ellerine bıraktım yüzük tabağımı. İyi ki de öyle yapmışım. Ortaya harika bir sonuç çıkardılar. Kendilerine buradan da teşekkürlerimi iletmek istiyorum. 
3 farklı boyda kalp çalışmışlar. En büyük kalbin kenarlarında bulunan hasır ipli kurdeleler ile en küçük tabaktaki kurdele tasarımda devamlılık sağlıyor. Üstelik doğal bir hava da yaratmışlar. Ben bayıldım. :) 

Üst üste fotoğraftaki gibi kullandım ben kişiye özel yüzük tabağını, ama ayrı ayrı da kullanılabilirdi. Birine makas konabilirdi sadece mesela.

Küçük seramik kalbin üzerine ismimizin baş harfleri ve nişan tarihimizin yazılmasını istedim ben. Özel yapım olduğu için siz farklı şeyler de yazdırabilirsiniz. Baş harf yerine isimlerinizi yazdırabilirsiniz ya da "Just Engaged" gibi sloganları yazdırmayı tercih edebilirsiniz. Seçim sizin, bu yüzük tabağı sadece sizin. :) 

Eğer siz de böyle bir yüzük tabağı yaptırmak, günü daha anlamlı hale getirmek isterseniz Step Collection ile iletişime geçebilirsiniz >> www.stepcollection.com



2 yorum:

  1. Öncelikle tebrikler! Ne hoş bir ayrıntı olmuş hakikaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Patrizia :) Evet, çok beğendim ben de. Severek kullandım. Farklı bir şeyler arayanlar için güzel bir alternatif ;)

      Sil