12 Şubat 2015 Perşembe

Nişan ve Söz Yastığı Modelleri ve Yüzük Yastığı Yapımı

Bir önceki yazıda yüzük tabaklarını mercek altına almıştık. Şimdi sıra onları taşıyacak yastığı bulmakta :)
Söz ya da nişan için yüzün yastığı denildiğinde akla hemen beyaz, saten, dantel detayları olan şık bir modelin geldiğini biliyorum. Ancak sizler ve tabii ki ilk önce kendim için daha farklı yüzük yastığı nasıl yapılır, diye küçük bir araştırma yaptım. Çok da güzel modeller buldum. :)

O önemli tarihe yüzük yastığında yer veren bir model. Alıştıklarımızdan çok daha farklı, öyle değil mi?
Kalp şeklinde hasır iple sarılı bir yüzük yastığı... Doğallığın ön planda olduğu bir nişan düşünüyorsanız böyle bir modeli yüzük yastığında tercih edebilirsiniz.

Jüt çuvalından yapılan sade ama dantel detaylarla şık bir görünüm kazandırılmış yüzük yastığı. Takvim ayrıntısı da yastığa kişiye özel kimliği kazandırmış.

Saten, dantel ve çiçek süslemeli yüzük yastığı.

Bu da yine keten yastığın yeşil kurdeleler ile renklendirildiği bir yüzün yastığı. 

Eğer seçimleriniz sadelikten yanaysa keten, hasır gibi malzemelerin kullanıldığı yüzük yastıklarını tercih edebilirsiniz nişan için.

Bu ağaç kütüğünü yüzük tabağı kategorsine de sokabiliriz aslında :)

Kanaviçe işlemeyi biliyorsanız kasnağa keten bir kumaş geçirerek ve tabii istediğiniz şeyleri (isim, tarih, kalp vs.) bu kumaşaişleyerek yüzük yastığı yapabilirsiniz.

Ve bir önceki modelin dantelli versiyonu :)

Yüzükleriniz için kuş yuvasından bir yastık da düşünebilirsiniz. Hani yuva kuruyoruz hesabı :)

Ama derseniz ki "Ben klasik bir yüzük yastığı istiyorum." o zaman yukarıdaki gibi bir modeli kullanabilirsiniz. Hatta bu tarz bir yastığı herhangi bir yerde kolayca bulabilirsiniz.

Ancak ben yine de daha farklı şeyleri denemeniz taraftarıyım. Kendinizden bir şeyler katmanızdan ve yaratıcılığınızı kullanmanızdan yanayım :)




1 yorum:

  1. Merhaba. Ben kuş yuvası modelini beğendim. Bu tarzda nerede bulabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil