20 Aralık 2013 Cuma

Bir Ayakkabı Kutusundan Neler Yapılabilir?

Siz de hiçbir şeyi atmaya kıyamayanlardan mısınız? Önünüze gelen her şeyi dönüştürüp farklı biçimlerde kullanmayı seviyor musunuz? O zaman sadede gelelim. :)

Bu yazıda ayakkabı kutularından neler yapabileceğimizi anlatacağım. 
Ayakkabı kutularını kaplayıp ya da boyayıp kutu olarak kullanmayı hepiniz denemişsinizdir. O zaman şimdi biraz daha uçları düşünüp ayakkabı kutularından daha farklı neler yapılabilir onların peşine düşelim.

Kalemlik, bir ayakkabı kutusuyla yapabileceğiniz şeyler arasında ilk aklınıza gelenlerden biri olabilir. Ama ayakkabı kutusunun içine tuvalet kağıdı rulolarını yerleştirerek daha düzenli bir kalemlik elde edebileceğinizi düşündünüz mü?
İtiraf edin şaşırdınız! :) Evet, yanlış görmüyorsunuz. Ayakkabı kutularının kapaklarını farklı desenlerin yer aldığı kağıtlarla kaplayarak tablo haline getirebilir, evinizin duvarlarını süsleyebilirsiniz. Hem de çok ucuz bir yöntemle. ;)
Yine ayakkabı kutularının kapakları kullanılarak yapılmış bir diy projesi. Takı askılığı yapımı için de ayakkabı kutularınızdan faydalanabilirsiniz.
Ayakkabı kutularını kabloların oluşturduğu kötü görünümü engellemek için de kullanabilirsiniz. Telefonlarınızı bu kutuların içinde şarj edebilirsiniz.
Farklı boydaki ayakkabı kutularından çekmece içi düzenleyici olarak da faydalanabilirsiniz.
 Ayakkabı kutuları bu kadar gündemdeyken onları kumbara olarak da kullanabileceğinizi  söylemesem olmazdı. :)  
Ama siz siz olun bu masum kutuları sadece kumbara olarak kullanın. Banka kasası olarak değil!

8 yorum:

  1. Çok beğendim. Çok zekice bir gönderme olmuş. :) Blog konseptine de uygun bir gönderme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim. :) İçimde kalacağına blogda kalsın dedim. :)

      Sil
  2. Merhaba canim,
    blogunu cok begendim güzel paylasimlar var, seni takibe aldim :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir şey yapılmış

    YanıtlaSil
  4. cok begendim cok guzel hepsi

    YanıtlaSil
  5. bence basit ama yinede beğendim

    YanıtlaSil