10 Aralık 2013 Salı

tink'ten Yılbaşına Özel Taş Bardak Altlıkları

Kızlarla "Geleneksel Bilmem Kaçıncı Cevahir Buluşması"nda ben her zamanki gibi mekâna erken vardım ve onları bekleme sürecini blog için malzeme toplayarak değerlendirdim. :)

Kendimi Koçtaş'a attım ve yılbaşı için ayrılan bölümde sizin için çok orijinal bardak altlıkları buldum. :)
think'in tasarım ürünlerinin yer aldığı raflarda yılbaşı konseptinde hazırlanmış mum - mumluk ve süs eşyalarının yanı sıra taştan yapılmış bardak altlıkları da yer alıyordu. Gözümden kaçmadı. :)

Üzerlerinde Noel Baba, çam ağacı, yılbaşı süsü, Ren geyiği gibi figürler bulunan taş bardak altlıkları 4'lü setler halinde yanlış hatırlamıyorsam 14,90 TL'den satılıyordu.

Sevdiklerinize yılbaşında özel tasarım bir hediye almak istiyorsanız tink bardak altlıklarını tercih edebilirsiniz.
Farklı, orijinal ve en önemlisi sağlam. :)

Ayrıca eğlenceli. Bu tip günleri kutlamaktaki amacımız zaten eğlenmek değil mi? O zaman hiç düşünmeden bu taştan bardak altlıklarını hediye ederek sevdiklerinizin yüzünde tebessüm oluşturabilirsiniz. ;)

Bu da yine benim Koçtaş'taki tink ürünlerinin yer aldığı raftan amatörce ve gizlice çektiğim bir kare. :)

Yılbaşı temalı taştan bardak altlıklarına sahip olmak için ister Koçtaş'a gidin, isterseniz tink'in online mağasına uğrayın.

Tıklayın: 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder